Procesul de reparație este realizat conform etapelor enumerate mai jos
Diagnostica
Inginerii noștri examinează dispozitivul și efectuează o diagnosticare completă
Confirmarea
Stabilim termenii și convenim cu costul reparației
Reparația
Remediem defectul și te informăm despre finisarea lucrării
Achitarea și Garanția
Poți ridica dispozitivul și primești certificatul de garanție pentru lucrările efectuate
De ce să alegi echipa Optimus.md?
Indiferent de valoarea materială a dispozitivului tău, atunci când ai nevoie de reparația sau profilaxia acestuia - trebuie să te adresezi la o echipă de experți în domeniu.
Specialiști experimentați
Activăm de peste 10 ani în domeniul reparațiilor tehnicii de calcul. În această perioadă inginerii noștri au reușit să acumuleze experiență unică și să devină cu adevărat experți în ceea ce fac.
Metode de plată
Poți achita Cash, cu Cardul Bancar sau prin Transfer Bancar. Toate tranzacțiile sunt efectuate transparent și cu eliberarea actelor fiscale necesare.
Stocuri mari de piese
Avem acces la stocuri mari de piese pentru o varietate mare de dispozitive. Aceasta ne ajută să efectuăm rapid lucrările de reparație și cu prețuri accesibile.
Preluare și livrare dispozitive la domiciliu
Dacă nu ai posibilitatea să te deplasezi la unul din atelierele noastre - îți punem la dispoziție serviciile curierului care poate prelua în siguranță și livra dispozitivul după reparație.
Consultare GRATUITĂ
Te consultăm telefonic GRATUIT și te ajutăm să decizi dacă se merită să investești în reparație sau nu.
Ce spun clienții existenți despre noi?
În ultimii 10 ani de activitate, sute de persoane au rămas mulțumite de serviciile noastre. Iată doar câteva din recenziile clienților noștri.
Se oferă garanție pentru toate piesele și lucrările efectuate în atelierele noastre. Termenii garanției variază în dependență de valoarea pieselor și a complexității serviciilor realizate. Termenul garanției exact poate fi aflat în timpul consultației.
Pot aduce dispozitivul doar pentru diagnostică?
Da. Putem efectua doar diagnostica dispozitivului în caz că nu doriți să beneficiați de alte servicii adiționale.
Cât timp durează reparația?
Durata reparației poate varia de la cateva ore(în cazul înlocuirii modulare a unor componente) până la câteva zile(dacă este nevoie de o componentă specială care nu este în stocuri). Termenii exacți ai reparației se discută cu fiecare client individual.
Care sunt costurile pentru Reparație iPhone?
Costurile variază în funcție de defect și piesele necesare. Vă vom oferi o estimare după ce diagnosticăm problema.
Cum pot să aflu la ce etapă se află reparația dispozitivului?
Puteți să ne sunați sau să ne scrieți pe rețelele de socializare un mesaj.
Ce fac dacă am o problemă după ce mi-am luat dispozitivul acasă?
Sunați-ne imediat și vom rezolva problema. În majoritatea cazurilor garanția noastră acoperă astfel de situații.
Oferiți și servicii la domiciliu?
Da, oferim și servicii la domiciliu. Vă rugăm să ne sunați pentru detalii.
Cum să procedez dacă nu cunosc defectul dispozitivului?
Dacă nu cunoști care ar putea fi defectul dispozitivului, ne poți scrie pe chat-ul live pe site sau prin alte rețele de socializare. Adițional poți consulta și site-ul oficial de support al producătorului.
Cum ne poți găsi
Avem două ateliere în Chișinău. Te poți apropia direct la unul din ele fără a face o programare prealabilă. Adițional, dacă este necesar putem oferi și servicii de curierat pentru a prelua dispozitivul de la domiciliu.
Atelierul din centru
Atelierul de la telecentru
Reparație calculatoare, reparație laptopuri, reparație smartphone-uri și tablete, reparație și deservire a tehnicii de oficiu.